Julka Palmer Julka Palmer
775
BLOG

Wygrałeś draniu

Julka Palmer Julka Palmer Rozmaitości Obserwuj notkę 88

Podróbo Julko Palmel i Julko Palmer!


Już mi zabrałeś nawet awatar.Weź go sobie, weź wszystko, ja już nie będę walczyć.Mam to w dupie.

Widocznie sam niewiele znaczysz skoro musisz podszywać się pode mnie.Podbuduj swoje marne ego.

image

image

Te 2 nicki to nie ja.

Teraz Salon 24  to już jest  tylko pisowski chlew, gdzie nie ma żadnych zasad i obowiązuje prawo dżungli.Nawet nie ma komu się poskarżyć.



Żegnam.


Rozmowa głuchego ze ślepym czyli udawanie głupa przez administrację.

Odpowiedź 2  mimo, że skopiowałam komentarze jak w tej notce:

Szanowna Pani,

nick, który Pani podała to Julka Palmel, a  Pani się posługuje nickiem Julka PaImer.
Jeżeli taki nick był wolny, to ktoś miał prawo go użyć. Nick Julka Palmer jest zajęty, żaden inny użytkownik nie może się pod niego podszyć, jeżeli nie ma dostępu do Pani konta. 

Pozdrawiamy
Salon24.pl

W dniu 9 czerwca 2017 05:04 użytkownik julia330 <julia330@gazeta.pl> napisał:
Szanowni państwo, czy ja niewyraźnie napisałam, nie chodzi o obrażanie tylko o posługiwanie się moim nickiem przez inne osoby.
Czy to jest dozwolone?
Z poważaniem Julka Palmer
 
Odspowiedź 1 na skargę o podszywanie się pod mój nick:

W dniu 2017-06-08 23:06:24 użytkownik Salon24, kontakt <kontakt@salon24.pl> napisał:
Szanowna Pani,
 
obraźliwe treści można zgłosić jako nadużycie.
 
Z poważaniem
Administracja salon24.pl
 Czekam na odpowiedimageź 3.

image I jak każdy pisowiec  dotrzymał słowaimage

Julki nie trzeba pocieszać! Moim zdaniem to najtwardsza zawodniczka wśród lemingów i sama jedna potrafi w pył rozbić różnych Królików, Sowińców i Kopaczelów. O jej bezkompromisowości będą jeszcze w szkołach uczyć. Ot co :) ROBIN412327.01.2015 00:23 8213933 * PiS to zło.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości